#WW : WTS


18 comments:

Fendy said...

swift?...errmmmm

Munnafendy said...

WTS? baru lg knp dah nak jual? serius ke nak jual? =.=*

[k]o{q}i[n] said...

untunglah pakai swift...

Wadi AR said...

oke, swift biru mmg cool. nak tumpang

zOeY zAu YaH said...

blue again? hahahha..

EZAN IDMA said...

Tiba tiba saya jatuh cinta ng awk.

NuReLLe said...

swift pink chantek

Akulah Pak Lan said...

Fendy: yup swift. awat?

Akulah Pak Lan said...

MunnaFendy: tak larat nak bela. Kereta mmg tak dak malasah. Aku dah pernah tekan sampai habis meter tapi with perfect balancing

Akulah Pak Lan said...

[k]o{q}i[n]: rugi pakai swift sebab tak larat nak bela..haha

Akulah Pak Lan said...

Wadi: kalau aku juai tinggal motor ja

Akulah Pak Lan said...

Zoey: hahaha blue blue blue thing

Akulah Pak Lan said...

Ezan: buat hati nak letak mana?

Akulah Pak Lan said...

Nurelle: pink? erk?

BeloG MTT said...

Hahaha ! Dah lama tak pi jalan jalan kat KLCC. Hmm :(

Akulah Pak Lan said...

BeloG MTT : komen salah tempat ni..haha

ala pergi la..dah banyak berubah

Syira Zakaria said...

amek keta pe lak pas ni ? nissan fairlady ? hik3

Namee Roslan said...

nak jual eh?? bagi aku je lah. haha