Contest : Senarai Peserta Dan Pemenang

Seperti yang aku janjikan, aku pun kena tunaikan. Kalau tak nanti ramai yang akan cakap aku ni penipu. Cukuplah apa yang aku dah tipu selama ni, aku tak nak menipu dalam hal-hal macam ni.

"Men are bond to his words"

Berikut merupakan senarai peserta yang join contest aku ni:

Walaupun tak seramai yang aku harapkan namum, hadiah tetap kena bagi sebab itu janji aku. Daripada banyak-banyak peserta aku tertarik pada entry newaiyn.blogspot.com dengan ini aku memilih dia sebagai pemenang dalam contest ini. Satu lagi entry kreatif yang aku suka adalah daripada terusidup.blogspot.com namun aku tak cukup modal nak bagi hadiah banyak-banyak. Nak tahu kenapa aku pilih entry mereka? Terjah la sendiri untuk mendapatkan jawapan yang tak akan aku berikan dekat sini sebab aku tak punya banyak masa nak mengarang sebab terlalu sibuk dengan urusan duniawi. Bagi yang sudah join tapi tak menang, terima kasih sebab sudi join. Dan berikut merupakan hadiah yang aku maksudkan.


Kepada pemenang, sila emailkan details anda kepada aku. Penghantaran hadiah akan mengambil masa 1-2 minggu bergantung kepada urusan duniawi aku.

8 comments:

EZAN IDMA said...

congrate winner!

Munnafendy said...

tahniah pd yg menang. mcm ada yg tercicir ja.huhu =)

Akulah Pak Lan said...

ezan: rugi kau tak join.

Akulah Pak Lan said...

Munna: aku dah update. sorry nama kau tertinggal

Cik Akmal said...

Tahniah kepada pemenang... ;)

A'iyn Raidah said...

Terima kasih Paklan,sory lambat tengok sbb busy..hehehe..aiyn dah sent details by email Haniey_2201@yahoo.com to
akulahpaklan@gmail.com...
anyway..thanks kpd yg wish..
terharu sangat..=)

Akulah Pak Lan said...

A'iyn: Tahniah n tunggu hadiah sampai rumah ok

Chegu said...

Haha... Cam tak caya ja pak lan, jom a aku blanje ang laksa ngan redup rimba... Kat bangi.., haha... Tq bro...