#WW : Durian in Japan


9 comments:

Meck said...

kenapa dgn durian ini?

Almade Nespesor said...

yummeh!

puteri kasih said...

baru semalam makan durian yang daku berjaya buka sendiri dengan jayanya...hahahaha

ChaCha said...

jepun durian? weng sudah. :P

dia kuar code error tu ke?

zOeY zAu YaH said...

musim durian sampai ke jepun nun haha

Wadi AR said...

smlm aku rembat durian smpi 3 bijik. dappp ouhh

nazirah said...

wah kat Jepun pun ada durian ek hehe

Akulah Pak Lan said...

To All:
Gambar ni aku ambik masa aku kat Jepun..

tak sangka kat jepun pun ada orang makan durian..

Tapi harga kalau convert duit malaysia macam cilaka punya mahal..

vampire's lovex said...

org cina,sekutu kutu kutu dia memang kuat makan durian..pa yg best tah