Grenade




Moral of the story:


1. Kulit jangan hitam macam Bruno Mars atau pun aku kalau nak cari awek berkulit putih. Bruno Mars pun kena reject ni kan pulak orang macam aku ni. Habuk pun takdak.


2. Memang reja gila kalau nak tangkap grenade. Bom kot tuh. Kalau aku, lari lagi ada la. Banyak benda lagi yang buleh ditangkap contoh  dia tangkap ikan ka, tangkap orang tengah berkhalwat ka.


3. Jangan jadi bodoh usung piano p merata-merata kalau dah tau piano tuh berat. Bruno Mars ni mesti tak dak akai. Dah tau benda tuh berat dok gatai p usung merata. Campak ja la kat mana-mana. Tolak masuk gaung ka apa ka.


4. Lain kali kalau nak bunuh diri p terjun KB Mall. Serius bleh fames. Orang akan kenang hang sampai bila-bila. Legend gitu.






9 comments:

akmalsyazwani said...

bruno mars ensem ape..itam itu maskulin bro!!hahaha..

OreO HitaM said...

akmalsyazwani:
maybe Bruno Mars boroi kot..

Fyqa said...

hahaha. ada ke yg nk usung piono mrata rata

OreO HitaM said...

Fyqa:
buat masa ni Bruno Mars sorang ja..tu pasai jgn minat kat dia..dia gila..

Zulfikar Hazri said...

aku nak belajar main piano.. itupun kalau aku larat usung dari rumah ke kelas tiap2 hari...

Fahmi Mahat said...

adehhhh.... tacing la Bruno Mars klu dia baca entri nih..

nasib dia tak faham. klu tak, sure dia moody org kata dia usung piano cam org gile...

hehe..

yang suka entri nih,
FahmiMahat

OreO HitaM said...

Fahmi Mahat:
org gila ja usung piano merata..byk benda lagi yg buleh dia usung selain piano.

ika minimiey said...

waaa....ske lagu ni

OreO HitaM said...

ika minimiey:
Ala u suka cry kan?