Gambaq 6 pack aku

Aku selalu rajin dok canang kat para gadis yang aku aku ada 6 pack. Aku tau ramai gadis yang tak percaya. Takpa, hari ini aku ada something nak tunjukkan kat hangpa semua. Aku nak buktikan sungguh-sungguh aku ada 6 pack. Selepas ni kalau hangpa tak percaya jugak aku tak leh nak kata apa dah. Cuba tengok gambar kat bawah sebagai bukti..





Arghh...Semalam rumah aku blackout la pulak. Kamera handphone aku dah la takdak flash. Saks!!!


20 comments:

EYFAalias said...

hahahahaahhahahahahahahhaha. siot !

Lyssa Dollixious said...

hahahah ! buat kelakar plak mamat sorang ni ! hoho >.<

Fyra said...

bnyk je alasan.. haha

Solihin Zubir said...

ngaku jela xdak 6 pack tu.. haha..

eila said...

adoyai...poyo nk mampos!

OreO HitaM said...

tgk semua tak percaya ngan aku..
next time aku cuba ambik time earth hour...

nurul lalala said...

adeh. bersemangat aku klik tadi! hahahaaha

OreO HitaM said...

nurul lalala:
tau dah..pmpn mmg gedik habes kalau bab2 nak tgk 6 pack laki neh..apa la nasib kaum laki yang boroi..

tieka said...

hahahhaa...byk sungguh alasan..padahal bukn ada 6 pack pun..hehhe..

~ely~ said...

pesal tetibe leh blackout neh... grrr~ HAHAHA

Incik Zoul Muhammad said...

kite bako! kite bako! kite bako 6pax dia!

nazirah said...

hohoho. nmpk lemak2 je tu haha

Akulah Pak Lan said...

tieka:
~ely~
Incik Zoul Muhammad:
nazirah:

Serious..mmg ada 6 pack ni..

Fyqa said...

mnipu lgi. haishhh

HAHA

Akulah Pak Lan said...

Fyqa:
Serious x tipu (jari cross kat belakang)

PinKy MoMMa said...

poraaaahhhhh perasan dan verangan je huhu ;p

NuReLLe said...

6 packs lahhhhhhhh sgt kannnnnnnn..heuheuheu..:D

Akulah Pak Lan said...

NuReLLe:
jeles la tuh

Eika Azis said...

tak sangka pak lan dah ade 6 pack lepas tinggal kan sony!

vampire's lovex said...

hahahaha.. moodkiller betoi !! baru nak tgk nampack kau...ciss