No Woman No Cry

No Woman No Cry - by Bob Marley





Btol...

Jadi tak perlu la si kaum Adam ni yg konon sangat MASKULIN nak nangis (Demm!! sungguh x macho).


Tp kalau Fahrin Ahmad menangis mcm mana pulak? Tuh biar dia sendiri yg jwb..
Kalau tak dak pompuan, tak gaduh la kaum Adam ni nak patah hati konon2 putus cinta sampai member satu rumah pun tegur muka dah macam ayam berak taik kapur. Makan x lalu, berak x lawas..
Member rumah ajak makan tak mau,  tak dak selera nak mkn teringat kat JANDA lama.
Tp pantang ada awek social networking ajak keluaq...teruih kelamkabut bersiap..sembuq minyak wangi bagai..HARAM.

Tapi...
Bila difikirkan balik...kalau tak da perempuan..
Pada siapa laki nak tengking?
Pada siapa laki nak tunjuk ego?
Pada siapa laki nak tunjuk dia punya 6 pack?
Pada siapa laki nak guna kejantanan dia? (Opss!! Terlajak..)
Habes tuh tak kan nak jd gay kot?


"Diantara tanda-tanda kekuasaan Allah ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antara kamu rasa kasih dan sayang. (Ar-Rum 21)"



6 comments:

Lydia Ezrina said...

hihi...
no woman no cry..
no woman no happiness jugak...~!!

oReO HitaM said...

haha

Hidaya Sarbini said...

nie yg x suka.. 'pada siapa laki nak tengking? huhu

oReO HitaM said...

tengking = teguq..(cover balik)

Namee Roslan said...

fahrin nangis? hoh :O muka terkejut. gehehhe. ok tampak sasa tapi hati lembut..ok ok ok..i understand...hehehe

Akulah Pak Lan said...

Namee Roslan:
biasa la...hati lelaki..ada yang badan sapa tapi gay...ops!!!


weh rajin gila buka entri pak lan dari mula?