Andai aku dah boroi


Andai aku dah boroi,

Akan adakah lg gadis lentik yg nak pandang aku?
Bagai mana pula dengan gadis semasa?
Masihkah anak dato akan terus gila kat aku?
Mak janda akan kata apa?
Nak ka datin-datin cari anak ikan mcm aku ni?
Apa pula padangan kaum Gay dan Nyah?
Yang paling penting..Sudikah Lisa Surihani keluaq dengan aku?



11 comments:

sha said...

er, u ni gigolo ke?

fyezah hasbullah said...

HAHAHAHAHAHAHA ... kalo dah cinta .. yang boroi pon org kata handsome ...

OreO HitaM said...

sha:
u pernah jumpa gigolo ka?
ce cerita sket gigolo tuh mcm mana?

OreO HitaM said...

fyezah hasbullah:

erk?
u suka yg boroi ka yg ada 6 pack mcm i ni?

ninie said...

klo macam afdlin shauki i ok lagi =)

OreO HitaM said...

ninie:

ok sat nak confirm balik perut i boroi ka 6 pack..

Qaseh dalia adelia said...

haha boroi ek ... kalau belum kawen ni jaga2 lah sikit .. bukan tamo pandang takut nanti kawen lagi boroi hah

OreO HitaM said...

Qaseh dalia adelia:

ok i hampir ada 6 pack..aci kalau jwb mcm ni?

Farhana Jafri said...

no komen~~~ hahahaha

jemput singgah ANASAURUS :)

Namee Roslan said...

boroi itu sexy. trust me. haha

Akulah Pak Lan said...

Namee Roslan:
boleh buat bantal? hahaha